Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

Review: Oriflame 2 in 1 Protecting Hand & Nail Cream

"Κρέμα χεριών με έλαιο γλυκού αμυγδάλου για άμεση ενυδάτωση που διαρκεί. Με φίλτρα UV που προστατεύουν τα χέρια και τα νύχια. Χρησιμοποιείστε την κατά τη διάρκεια της ημέρας." - Οriflame
Συστατικά: aqua, glycerin, caprylic/capric triglyceride, cetyl alcohol, dimethicone, glyceryl stearate se, stearyl alcohol, paraffinum liquidum, prunus amygdalus dulcis oil, cetearyl ethylhexanoate, ceteareth-20, parfum, ethylhexyl methoxycinnamate, imidazolidinyl urea, methylparaben, stearic acid, carbomer, propylparaben, sodium hydroxide, butyl methoxydibenzoylmethane, isopropyl myristate


Η κρέμα αυτή είναι το πρώτο προϊόν περιποίησης σώματος/χεριών που δοκιμάζω από την Оriflame και μπορώ να πω οτι μένω πολύ ικανοποιημένη.
H κρέμα αυτή -όπως την παρουσιάζει και πιο πάνω η Oriflame- είναι μια ενυδατική κρέμα για τα χέρια και τα νύχια. Η υφή της είναι πολύ ανάλαφρη και δεν αφήνει στα χέρια αυτην την αίσθηση της "λιπαρότητας", απορροφάται αμέσως απο την επιδερμίδα και έχει υπέροχη διακριτική μυρωδιά. Το μόνο παραπονο που έχω είναι οτι δεν αναγράφεται κάτι σχετικά με το SPF του προϊόντος (ενώ λέει οτι έχει φίλτρα UV).
Είναι ιδανική για καθημερινή χρήση, αλλά και για χρήση όταν κάνετε το μανικιούρ σας. Με μια πρώτη επαφή, έχω την εντύπωση οτι θα κάνει πολυ καλη δουλειά και στις χειμωνιάτικες μέρες που τα χέρια μας θέλουν extra περιποίηση (μόλις πιάσουν τα κρύα θα κάνω ένα update!)
O κωδικός προϊόντος είναι 11288 και η αρχική τιμή είναι 8.95 €/100 ml τώρα όμως μπορείτε να τη βρείτε μόνο με 1.90€ !!. Κυκλοφορεί επίσης και σε 150 ml με 11.50€ (κωδικός 13366). Περισσότερα εδώ

Γενικά
Пροιόν: 5/5
Συσκευασία: 4/5
Αποδοση: 5/5
Τιμή: 5/5
Θα το ξαναγόραζα?: Ναιιιιιι!!!

Έχετε δοκιμάσει αυτό το προιον ή άλλα προιόντα της Oriflame? Aκούω γνώμες!

5 σχόλια:

  1. Δάφνη γεια σου. Σήμερα ανακάλυψα το Blog σου που ποσταρες την διευθυνση!! WOW έχεις πολλά περίργα και καινουργια πραγματα i like it!! Μιας και εχω χρησιμοποιησει την συγκεκριμενη κρεμα χεριων ειπα να αναφερω οτι και εγω εμεινα ευχαριστημενη.. εχω αρκετα προϊόντα απο oriflame και σχεδον ολα είναι καλά...

    xxx
    Maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @makeupbymarias συμφωνώ κι εγώ, όσα προιόντα της oriflame έχω δοκιμάσει είναι πολύ ωραία! χαίρομαι που σου άρεσε το blog, ελπίζω να τα λέμε συχνα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δάφνη,καλησπέρα και Καλή Χρονιά!
    Θα ήθελα να αναδημοσειύσω το ποστ σου στο μπλογκ μου(φυσικά με αναφορά πηγής) αν μου επιτρέπεις. Περιμένω την απάντησή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Δέσποινα φυσικα! με μεγαλη μου χαρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δάφνη,σ'ευχαριστώ και πάλι για τη συνεργασία!Αύριο θα δημοσιευτεί!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή