Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Μακιγιάζ συμφωνα με το χρώμα των μαλλιων: Μακιγιάζ για κοκκινομάλλες!













































'Ενα σωστο μακιγιάζ μπορεί να αναδείξει ακομα περισσότερο τα χαρακτηριστικά του προσώπου μας αλλα και το χρώμα των μαλλιών μας! 
Πολλες φορες το χρώμα των μαλλιών κανει το αγαπημένο μας κραγιον να φαίνεται περιεργο επανω μας! Παρακατω θα δειτε ποια χρώματα σας ταιριάζουν αναλογα με τα μαλλιά σας! 
Σημερα θα ξεκινήσουμε με τις πιο δυσκολες κατα τη γνωμη μου, τις κοκκινομάλλες (και ως κοκκινομάλλα και εγω ειπα να ξεκινησω με το "ειδος" μου!)


Για ανοιχτες αποχρώσεις οπως φυσικο κοκκινο, πυρόξανθο, ανοιχτο χάλκινο, καροτι


ΜΑΤΙΑ-> χρυσές, ασημι, μπεζ, πράσινο σκούρο,απαλο ροζ και ροδακινι σκιές
                 μαυρο, καφέ, σκούρο πράσινο μολύβι ματιων
ΧΕΙΛΗ->ροδακινί, nude και απαλο ροζ κραγιον/lip gloss
ΜΑΓΟΥΛΑ-> ροδακινί και γενικά αποχρώσεις peach/πορτοκαλί




ΑΠΟΦΥΓΕ-> Αποχρώσεις του καφέ και του μωβ










blake lively




Για μεσαίες αποχρώσεις οπως χάλκινο, καστανοκόκκινο
ΜΑΤΙΑ: Καφέ, μελί, χρυσες, πράσινες σκουρες σκιες ματιών
              Μαύρο, καφέ, πράσινο μολύβι ματιων
ΧΕΙΛΗ: Κόκκινο, ροδακινι, nude κραγιον/lipgloss
MΑΓΟΥΛΑ: Πορτοκαλί, ροδακινι ρουζ
             
ΑΠΟΦΥΓΕ: Μπλέ και μωβ αποχρώσεις













Για καθαρές κοκκινες αποχρώσεις οπως το κόκκινο της φωτιάς, της ντομάτας, της Boυργουνδίας


ΜΑΤΙΑ: μπέζ, καφέ, χρυσές, μωβ, ασημι, πράσινες σκουρες σκιές ματιων
ΧΕΙΛΗ: Ολες οι αποχρώσεις του κόκκινου (κυρίως οι σκούρες), nude
MΑΓΟΥΛΑ: πολυ απαλο ροζ, ροδακινί


ΑΠΟΦΥΓΕ: ροζ/φουξ/μωβ αποχρώσεις στα χείλη, μπλε σκιές
  










Μην ξεχνάτε επίσης να προσέξετε ποιες αποχρώσεις ταιριάζουν στο χρώμα του δερματος σας!
Ελπιζω να σας φάνηκαν χρησιμες οι συμβουλές!
Θελω να μου πείτε στα σχόλια για ποιο χρώμα μαλλιων προτιμάτε να ειναι το επομενο post και αν ειστε κοκκινομάλλα, τι προτιμάτε στο μακιγιάζ σας!
Φιλιά!

20 σχόλια:

  1. Σε λατρευω!!! Πολυ ωραιο κ χρησιμο ποστ
    Ειμαι σε μια φαση χαλκινου-καστανο-κοκκινου κ συντομα πιο κοκκινου οποτε θα εχω στο μυαλο μου τις οδηγιες που μας δινεις;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι που σου άρεσε!! και το δικο μου χρώμα μαλλιων καπως ετσι ειναι :Ρ

      Διαγραφή
    2. Κορίτσια μάλλον είμαι και εγω στην ίδια φάση! Τι μας έπιασε με το κόκκινο; μετα από χρόνια ξανθου έγινα χάλκινη και έχω ξετρελαθεί!
      Το post είναι τέλειο!

      χχχ

      Διαγραφή
  2. πόσο ωραίο post....
    και πόσο λατρεμένο το κόκκινο....

    http://lenasfavoritesthings.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ax, zileuw tis kokkinomales kai eidika tis fysikes! Einai toso entipwsiako auto to xrwma.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ ναι! κ αυτο το χρωμα το φυσικο δυσκολα το πετυχαινεις με βαφη :/

      Διαγραφή
  4. Τα είχα βάψει στο πρώτο έτος ένα καστανό-κόκκινο που ήταν προς το καστανό όχι τόσο προς το κόκκινο και το είχα λατρέψει!! Και επειδή το ξανά σκέφτομαι το ποστ σου θα γίνει ο οδηγός μου :)

    Πολλά φιλιά Δάφνη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω τα ειχα παλια ετσι, ειναι πιο ευκολο χρώμα σχετικά με τα αλλα κοκκινα!
      φιλια!

      Διαγραφή
  5. Αχ τέλειο το post σου και πάρα πολύ χρήσιμο! Εγώ πριν 15 μέρες τα έβαψα κόκκινα και αναρωτιόμουν αν θα μπορούσα να συνεχίσω να φοράω το αγαπημένο μου κόκκινο ματ κραγιόν αλλά το post σου μου έδωσε την απάντηση!!!
    xxx

    http://beautystr.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι που σου αρεσε! κοκκινο μαλλι με κοκκινο κραγιον ειναι απο τους καλυτερους συνδυασμους πιστεύω!

      Διαγραφή
  6. Πολύ χρήσιμο ποστ! Νομίζω όλες έχουμε περάσει (ίσως και ξαναπεράσει) από τη φάση του κόκκινου και έχουμε καταλάβει πως όσο ωραίο είναι τόσο δύσκολα βρίσκεις ρούχα και μακιγιάζ να ταιριάζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οντως ειναι πολυ δυσκολο χρώμα και στο θέμα των ρουχων, ακομα το ψαχνω!

      Διαγραφή
  7. υπέροχο post πραγματικα

    beauty you are tagged http://cuteandgirlydms.blogspot.com/2012/02/spread-news_28.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. an kai den eimai kokkinomala kai oute prokite na gino sintoma :P einai poly endiaferon to post sou mpravo! pistevo oti exei sxesi to xroma ton mallion me to make up!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. eimai fusiki kokkinomala kai me boithisan para polu oi odigiies sas ..na eistai kala

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το κόκκινο μαλλί είναι αρκετά tricky στο μακιγιάζ πάντως! Εγώ έχω χρυσοχάλκινο και το μεγαλύτερο μου πρόβλημα είναι το κραγιόν και το eyliner. Πρώτον δεν μου ταιριάζει δυστυχώς το κόκκινο χρώμα στα χείλη, ενώ το eyelienr όποτε το βάζω κάνει τόση αντίθεση, που οι ρυτίδες γύρω από τα μάτια μου ξαφνικά μεγενθύνονται!μια λύση που ανακάλυψα σχετικά πρόσφατα για το θέμα του eyeliner ηταν μια φοβερη κρεμα ματιων που βρηκα εδώ https://www.atticabeauty.gr/proioda-omorfias/prosopo/enudatosi-adigiransi/matia/?sortBy=NewProducts απαλύνει πολύ την περιοχή και δεν δείχνουν τόσο έντονες οι ρυτίδες μου με το eyeliner

    ΑπάντησηΔιαγραφή