Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Videos: Spring Floral Nails

Kαλησπέρα κορίτσια και καλό μήνα σε ολες!!



Ενα απο τα κυριαρχα ανοιξιάτικα trends στα νύχια ειναι τα λουλουδια! Μαργαρίτες, τριανταφυλλάκια, παπαρούνες και διαφορα λουλούδια που φέρνουν την ανοιξη στα χέρια σας!
Παρακάτω ειναι κάποια βιντεάκια-tutorial απο το Youtube που ξεχώρισα και σας τα δείχνω για να πάρουμε ιδέες για μελλοντικά μανικιούρ! Τα περισσότερα ειναι πολυ πιο ευκολα απο οτι θα νομίζετε και τα αποτελέσματα εντυπωσιακά!








































































Το δικο μου αγαπημένο ειναι το πρώτο, το κανω πολυ συχνα και με διάφορους συνδυασμούς χρωμάτων!
Ποια σας άρεσαν περισσότερο?? Πείτε μου στα σχόλια!
Φιλιά!
xxx

5 σχόλια:

  1. Αχ τι όμορφα κι ανοιξιάτικα! Απλά είναι μόνο για να τα βλέπω. Πάντα βαριέμαι να προσπαθήσω να κάνω σχεδιάκια στα νύχια μου κι άλλωστε αυτή την περίοδο είναι σε τραγική κατάσταση και κάνω θεραπεία οπότε ξεχνώ και το βάψιμο ακόμη για λίγο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειναι οντως πολυ ομορφα! Εγω εκανα ενα σχεδιακι της κοπελιας με τις california poppies προχθες, αλλα σε ανεμωνα μου βγηκε εμενα. Μου αρεσουν τα λουλουδια γενικως σε σχεδιο στα νυχια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα είναι αλλά δεν τα καταφέρνω καθόλου σ'αυτά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχα,ανοιξιάτικα σχέδια πολύ όμορφα σχεδόν όλα!!!Έχουν δουλειά και τις περισσότερες φορές βιάζομαι και απλά μόνο τα βάφω.....φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πωπω!!!τελειο post!θα προσπαθησω να κανω τις παπαρουνες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή