Σάββατο 26 Μαΐου 2012

Ι won a giveaway! Ageless perfume by Harvey Prince!

Πριν απο λίγο καιρο κέρδισα σε ενα giveaway της Deppy απο το Cute&GirlyDMS και το δωράκι ηταν ενα υπέροχο άρωμα απο μια (αγνωστη για μένα εταιρία), την Harvey Prince.

To άρωμα λέγεται "Ageless" (100 ml) και ηρθε στο πακετάκι με ενα μπλουζάκι και δυο δειγματακια απο αλλα αρώματα της εταιρίας!

Ageless
Το άρωμα ερχεται σε αυτο το μακρόστενο ροζ/διάφανο μπουκαλακι και μολις το μυρισα μου θυμισε πολυ έντονα κατι! Με την δευτερη φορα καταλαβα πως το άρωμα ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΟ με...αυτα!



Η μυρωδια τους μοιαζει παρα πολυ με αυτη του αφροντουζ με το καρπούζι και ακομα περισσότερο με ενα αφρολουτρο της ιδιας σειρας νομιζω που ειχε πανω κατι ήρωες της disney (οσο ημουν εγω μικρή τουλάχιστον, οσες ειστε μανουλες τα ξέρετε σιγουρα!). Στο site λέει οτι ειναι φτιαγμένο από γκρέιπφρουτ, ρόδι, μανγκο, γιασεμι, ιλανγκ ιλανγκ και σανταλοξυλο, αλλα εμενα μου μυρίζει εντονα φράουλα, γιασεμι και καρπουζι (κατι δεν παει καλα με την οσφρηση μου μάλλον, αλλα ολοι οσοι το μυρισαν μου ειπαν οτι και αυτους τους μυριζει σαν το αφρόλουτρο :Ρ) Γενικά ειναι ενα γλυκο φρουτένιο άρωμα, ελαφρύ, νεανικό, ιδανικό για το καλοκαίρι και εχει μεγάλη διάρκεια. Αν και δεν ειμαι πολυ των φρουτένιων αρωμάτων ειναι απο τα καλύτερα αρώματα που έχω δοκιμάσει, το φοράω καθημερινά και εχω ακουσει πολυ καλα σχόλια!


Μαζί με το άρωμα μου εστειλαν και 2 δείγματα απο τα αρώματα "Yogini" και "Eau Flirt". To "Yogini" (στην φωτογραφία) ειναι ενα καταπληκτικό άρωμα, απιστευτα φρέσκο που σε αναζωογονεί. Το δευτερο ηταν ενα λουλουδένιο άρωμα το οποιο δεν μου αρεσε προσωπικα και το εδωσα σε μια φίλη μου πριν προλάβω να το βγάλω φωτογραφία!



Επίσης το δέμα ειχε αυτο το ομορφο t-shirt σε baby pink χρώμα. (Φορουσα αυτο, και το αρωμα και ημουν κινητη διαφήμηση lol)

Περισσότερες πληροφορίες για το άρωμα εδώ!



Εχετε δοκιμάσει αυτο το άρωμα? Ποιο άρωμα φοράτε αυτον τον καιρό??

12 σχόλια:

  1. πολύ ωραίο Δάφνη, έτσι να είσαι τυχερή :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με γεια σου! :)
    Πέρνα και από το blog μου, έχεις βραβείο! :) http://tonesesermou.blogspot.com/2012/05/harvey-prince.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητηρια..φαινεται τελειο.

    From Paris with love!
    Kristina recently posted.. Yes, I do mon amour!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γενικά προτείνεις πολύ ωραία πραγματα και σε άλλα άρθα που έχεις ανεβάσει... (μου άρεσε και η ιδέα τα νυχια σε σχέδιο σημαία της Αγγλίας...) :) σε ότι αφορά το άρωμα είναι καλή η περιγραφή αλλά αν δεν το μυρίσουμε... είναι δύσκολο να αποφασίσουμε. θα σας δείξω κι εγώ ένα καινούριο οπυ αυτή την περίοδο είναι το αγαπημένο μου! https://www.atticabeauty.gr/proioda-omorfias/aromata/unisex/eau-de-parfum/tom-ford-private-blend-lost-cherry-eau-de-parfum-00000061661/

    ΑπάντησηΔιαγραφή