Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

Nails of the week: Brazilian Nails+ Problem

Καλησπέρα κορίτσια!!
Επηρεασμενη και εγω απο το trend με τις σημαίες και μιας και εχουμε και Oλυμπιακους αγωνες στο προσκήνιο (αυτη την στιγμη που γραφω ειναι η τελετη εναρξης) ειπα να κανω και εγω μια σημαία στα νυχάκια μου και διάλεξα της Βραζιλίας. Θυμίζει καλοκαίρι (brazilian μαγιω, θαλασσες, μαυρισμα κλπ), είναι ευκολη και ειχα πολυ ορεξη για κατι πράσινο στα νύχια μου που είχα να βάλω παρα πολυ καιρο :Ρ





Δείτε και εδώ ενα tutorial για οποια κοπέλα θελει να το κάνει, αν και ειναι παρα πολυ απλο και γρήγορο! 



Και τωρα το πρόβλημα....Μετα απο 5 μέρες που τα ειχα ετσι τα νυχια μου, σήμερα οταν τα ξέβαφα στο σημειο που εκανα το σχέδιο εμεινε μια πράσινη στάμπα η οποια δεν βγαίνει με τιποτα, λες και εχει μπει μεσα στο νυχι μου! :( (για το σχέδιο χρησιμοποίησα ακρυλικα χρώματα και είχα base coat απο κάτω, χρησιμοποιώ πολυ καιρο αυτα τα ακρυλικα και με το συγκεκριμενο base coat αλλα και με το συγκεκριμενο βερνίκι και δεν μου εχουν δημιουργησει ποτε πρόβλημα)
Ξέρει μηπως καμια τι μπορώ να κάνω? Δοκίμασα να το βάψω απο πάνω και να το ξεβαψω μηπως φύγει αλλα τιποτα :/

PS: Μην ξεχνάτε να παίρνετε μέρος στο Giveaway μέχρι τις 20 Αυγούστου! :)

4 σχόλια:

  1. ωραία ιδέα! όσο για το πρασινάκι που δεν λέει να φύγει βάλε μία γενναία ποσότητα ασετόν στο βαμβάκι βάλτο πάνω στο νύχι σου και άστο για ένα λεπτάκι πριν το τρίψεις. την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα καταφέρνεις πολύ καλά με τα σχεδιάκια.. Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή